Borta bra men hemma Bäst.....

30 aug. 2010

hej måndag

i lördax var vi på 30x2 årsfest med westerntema hos min syster och man.
Blev bjudna på riktig cowboymat, chili con carne.
Det blev dans natten lång, vi hade riktigt trevligt.

Idag har vi varit på IKEA lika kul som vanligt, lite onödigt handlande hör ju liksom till så nu ska jag packa upp allt och sätta det på sin plats.

min stora cowboy
Lillcowboysaren
Jag
Blev stylad av min duktiga frisör på Ego Hair and make up i kristianstad.

Skulle vilja göra ett test här, Jag har funderat lite fram och tillbaka angående min blogg, ska jag fortsätta eller ej, vet inte riktigt men det e ju lite från dag till dag.
Skulle ialla fall vilja veta vilka som läser min blogg, så snälla hjälp mig att få veta det genom att bara skriva vilken du är eller ngt annat skoj!

På återseende -MLE-

14 kommentarer:

Anonym sa...

din blogg är superbra. Läser den varje dag=)

Kram Linda(klasskompis från grundskolan)

♥Ida♥ sa...

Jag är inne och läser ibland. Så spännande att få följa med lille Helmer nu ju.. =) //Kusin Ida

Emma sa...

**Jag är alltid här**

Anonym sa...

jag vill också fortsätta läsa:) "svägerskan"

Anonym sa...

Hejsan Emelie!!
Jag läser din blogg och den är jättefin.
Jag bloggar själv....men ger ut den till vissa :)
Om du inte redan har den så får du den gärna.....men då mailar jag dig den på fb.
/Jonna

Jenny sa...

Hej Emelie! Jag läser din blogg och det är så roligt att få följa med och se hur Helmer växer. Jag skaffade blogg när Colin var lite yngre och jag är så glad att jag gjorde det, så kul att kunna gå tillbaka och läsa om hans framsteg. Ha det super och jag hoppas du kommer att fortsätta att blogga. Kram

Lina sa...

Läser ALLTID din blogg!!!

Anonym sa...

Jag läser med din blogg....klart du ska fortsätta, som sagt det blir ju en liten dagbok.

kramiz Anette

Anonym sa...

Nej du får inte sluta skriva!!!
//Sandra .L

Anonym sa...

Hej hej!!!
Är inne & läser din blogg OFTA!!!! Tycker det är roligt att följa erat liv =)
Kramizar Emma (Strömshall)

Lotta sa...

Jag är oxå här!!!

mio sa...

Jag kikar ju in då och då ;0) jag bloggar oxå så sällan, finns ju annat att göra nuförtiden eller hur.. Men det är kul att läsa hur andra har det och se bilder på alla små som kommit. Men jag kan i ärlighetens namn oxå funderat på att lägga ner. Får se vad som händer.

Anonym sa...

Hej Emelie, gillar att följa med i utvecklingen av Helmer. Lite som att följa dig o dina syskon när ni växte upp.
Din gamla granne IngMarie

Anonym sa...

Jag brukar oxå läsa din blogg!
Så kul eftersom Lenox o Helmer är lika gamla!
Häls Cissa / alterego.bloggplatsen.se