Borta bra men hemma Bäst.....

13 apr. 2010

Tisdag och ny vecka

Idag går jag in i vecka 35 och jag bara njuter fortfarande, tycker inte alls att jag har en jobbig graviditet och det är den bästa tiden i mitt liv än sålänge.
Jag har grym foglossning och kan ibland inte sova om nätterna men försöker bita igen och tänka att så många andra säkert har det 7 resor värre än jag, och snart är vår lilla skatt här hos oss och då glömmer jag ju definitivt allt detta ändå :-)

Idag har jag ialla fall snosat en liten Alva och det stillade ju inte min längtan precis hihi, en helt underbar liten docka som låg mot min mage och hade ett första möte med sin lilla kompis därinne.
Så mycket skoj de kommer att ha sen våra små skatter!!

Nu blir det mat säger Jimpa så det är väl bara till att lyda och gå ner ;-)

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Mitt Stugliv sa...

HejHej!

Låter så härligt att du mår bra o tycker om din blivande lilla mammaroll. Vi e många som väntar!

Ha det underbart ni två o snart tre
KramKram
moster