Borta bra men hemma Bäst.....

25 apr. 2010

Snart så..

Nu återstår det snart bara 4 veckor till tills uträknat datum, alltså den 24 maj. Tiden har gått så fort men jag har verkligen njutit det vill jag lova.
Nu börjar det kännas lite tungt och kilona har blivit flera som man nu verkligen kan se =)
Vecka 36 nu och på tisdag går vi in i vecka 37, spännande för nu kan det ju komma när som och du är mer än välkommen...

Bilder från igår innan min kusins 25-årsfest, har blivit rätt så satt =)

-MLE-

3 kommentarer:

Emma sa...

**Satta människor är fina människor**

Jenny sa...

Så vacker du är!! Jag önskar dig all lycka till. Är så glad för er skull!! kramar

Zazza sa...

Du är så fin Emelie, ser så sund och glad ut. Jag håller med Emma. Är kanske lite väl "översatt" själv. Önskar dig lycka till med det som ska komma och den lilla nya världsmedborgaren. Så spännande att se hur liten kommer att se ut. Moster har kanske sytt ett par stygn eller tre till nyesen. Kramiz