Borta bra men hemma Bäst.....

23 mars 2010

Vecka 32 idag


Hejhej kära ni!
Idag har jag jobbat min näst sista dag innan jag går på havandeskap, kan inte förstå vart tiden tagit vägen. Men med tanke på tiden vi har framför oss så får det mig att bli så lycklig.

Jag kan erkänna att jag känner mig stor och svullen men samtidigt känner jag mig fin och jag tänker på det vackra som om 2 månader kommer till oss, vi ska ta emot dig med våra kärleksfulla armar, vi längtar så vårt lilla hjärta.
Du är mycket efterlängtad....

Känner mig som jag ser ut hihi, när Jimpa skulle ta korten på mig igår bad jag honom ta med HELA mig, då backade han ända ut i köket, snäll han är va!? Hehe jaja så e det ju man får ju höra det ofta ja nästan dagligen ibland är det roligt och ibland inte, ja just ordet tjockis menar jag ju då..

På återseende -MLE-

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jättefin! När J skulle fota mig sist och jag sa till honom att få med hela mig sa han "ställ dig mot en större vägg då"! haha.

Emma sa...

**Svullen & mycket vacker**

Therese, Nellie o bönan. sa...

TACK så mycket :] Grattis till er med. Är avis på dej som snart får träffa er lilla plutt men tiden går ju fort så snart e jag med där :]

Kramar

Anonym sa...

Men kära du.Du är väl inte tjock,du är ju smällf..Nej,Nej,Nej
Jag bara skojar lilla du,du är så go o fin min lilla tösabit.
PUSS O KRAM MAM

Mitt Stugliv sa...

Hejhej!

Åhhh vilka fina bilder på en jätte gullig mami. Vilken duktig fotograf sen då.

Ha det fint
KramKram
moster

Anonym sa...

Du e superfin.....såå vacker!

kram Anette

MLE sa...

Tack söta ni! <3

Anonym sa...

ETT GOSSEBARN DU HAR I DIN VACKRA MAGE!

MLE sa...

Hihi jasså det tror du, ja man vet ju aldrig :-)