Borta bra men hemma Bäst.....

1 mars 2010

Första Mars

Tro det eller ej men idag har jag faktiskt bakat kanelbullar för första gången i mitt liv, det ni är inte dåligt och bra blev de oxå.
Jag måste ju visa min man att jag faktiskt skulle kunna bli en riktig bullmamma bara jag vill liksom..
Han själv bjöd på chili con carne, det är ju ngt han är bra på..

Magen är LITE ivägen när man bakar hihi...

Hoppas alla har det bra i sina stugor själv trillade jag i trappan till övervåningen igår, på väg ner och halkade rejält och studsade några gånger på höger höft innan jag låg nere i hallen och skrek som ett barn, och skämdes såklart!!

Ha det bra Kram -MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

**Duktig du är**

mio sa...

Usch! Inte ramla i trappan!! Känner igen det där om att magen skulle vara lite ivägen. Fast jag blir oftast förvisad till soffan om jag försöker påbörja nåt i köket nu för jag välter ner mer än jag fixar... Skönt det iofs. Ser gott ut med bullar du! :0)