Borta bra men hemma Bäst.....

28 feb. 2009

Shopping

Varför åker man in på långlördag det undrar jag men i dag gjorde även jag det, såå mycket folk överallt.
Jag o sis var där igår oxå och jag hittade både klänning och skor till festen, hittade rätt nästan direkt och jag blev hel förälskad!!
Nästan precis kommit hem, det blev storhandling av mat oxå lite mindre roligt faktiskt.
Ikväll blir det hemmamys med vin och 2 filmer, bojkottar melodifestivalen helt, är ju inte som det var när man var liten och kunde följa det med en tidning framför sig så man sj kunde rösta och följa det under EN kväll, spänningen var ju när diverse städerna kom med rösterna, suck!!! Vad gör de inte för pengar..

Köpte nya glajjer igår på HM. Även ett nyfärgat hår NYANS Aska
Skorna köpte jag på Din Sko för 299 kr, klänningen är hemlig, lite speciell vill jag få känna mig tills dess hihi

Hoppas alla får en bra lördagskväll...

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

Tack för 2 helt galna dagar i stan.