Borta bra men hemma Bäst.....

4 feb. 2009

Dagens i-landsproblem!!

Nu sitter jag och kollar klänning på nätet som jag kan ha på mig på min & J:s 55 års fest. Varför ska det vara så attans svårt att hitta något som man gillar?? Nu när man väl letar efter något ja då hittar man inget. Tycker bara att det finns en massa rea och inget av de nya vårkläderna passar.
Får väl ta mig in til K-stad nån dag och se över vad som finns i butikerna.
Jag är så jäkla kräsen när det gäller kläder till fest, har jag sen en bild framför mig hur jag vill att klänningen ska vara så är det ju inte lättare precis.
Iofs så är ju inte kläderna viktigast när man sj har fest utan det är ju faktiskt att allt ska klaffa och att gästerna trivs, men ÄNDÅ tycker jag ju att kläderna är viktiga hihi.

Nä nu väntar duschen, sen en promenad med mina 3.

Trevlig onsdagskväll kära ni...

På återseende -MLE-

1 kommentar:

Emma sa...

Fasen, det har jag helt glömt att tänka på!