Borta bra men hemma Bäst.....

22 jan. 2009

Lediga dagar med stora planer

Nu sitter man här hemma och lyssnar på mannen som är i källaren och sågar lister för fullt. Nu är jag ledig i 4 hela dagar och kan inte med ord förklara hur skönt det ska bli.
Morgondagen planeras som så att vårt nya sovrum ska målas, ska byta rum nu till ett lite mindre alltid kul med förändringar, fast alla tre rummen ska målas i samma kulör så ångrar vi oss så är det bara till att "flytta" tillbaka.

Mina gardiner har kommit idag och jag har hämtat ut dem oxå så hittar jag lite energi så ska dom upp ikväll.

Om en liten stund ska fläskpannkakan påbörjas som blir vår torsdagskvällsmat.

Hejhopp

På återseende -MLE-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mm vad gott!!

MLE sa...

Ja som bara den!!!

Emma sa...

Oh önskar att jag oxå hade ork till sånt roligt