Borta bra men hemma Bäst.....

11 jan. 2009

Helgens slut

Nu är snart denna helgen slut och om jag funderar tillbax vad jag har gjort så blir svaret inte ett skit. Igår kväll var J på fest så jag och vovvarna gick upp till mam. Det blev sovmorgon idag oxå men tröttheten hänger över mig ändå.
Just nu stryker jag lite och har renbäddat det e väl typ det jag har gjort denna helg som är något i värde. Men vissa helger ska ju faktiskt vara så här, att man bara är.
Snart ska vi gå upp till mam o T och äta, bjöd upp mig själv hehe, jag ska göra mam fin i håret och frågade då oxå om vi kunde slå ihop middagarna idag.

Nu är vi på väg in i en ny vecka med arbete och vuxen saker som måste göras, man ska vara glad att man har ett arbete i dessa tider och det är jag oxå, älskar mitt jobb.

trevlig söndagskväll

-MLE-

Inga kommentarer: