Borta bra men hemma Bäst.....

23 apr. 2008

Kommer med solsken till dig....

Mamma kom för ungefär en timme sedan o hämtade Ernst så nu är de ute och går, jag valde att stanna hemma med lilleman och sen för det andra så vaknade jag med huvudvärk idag och eftersom solen är så skarp så ska jag nog hålla mig inne tills jag ska börja jobba kl 15.00 annars blir det ingen rolig kväll.
Jaha då har man två kvällar framför sig, vi har lagt vårt schema omlått jag o J så att det e någon hemma hos Eros hela tiden nu i början, det kan behövas för man vet aldrig vart man har honom.
PÅ fredag blir det brännbollsturnering med kommunhoppet, nu får vi ju verkligen hoppas att vi vinner, brukar inte ha jätte tur när det gäller sånt. 2005 års kommuniad så komvårt lag tvåa bakifrån men vi säger att vi kom tvåa ändå för det låter bättre så, då kan man ju förstå hur bra vi är då. Men som sagt så ska vi vinna på fredag. Sen är det faktiskt så att de som har roligast är ju vinnare enligt mig :-).

Just nu så känns det som om många pusselbitar faller på plats i mitt liv, känner en inre lycka som inte går att förklara.
Man lever en gång o då ska man göra det som får en att må bra och göra sånt man bara drömmer om. Drömmar är till för att förverkliga.

Ha en bra Onsdag alla glada det ska jag försöka att ha......

Inga kommentarer: