Borta bra men hemma Bäst.....

27 apr. 2008

Helgen!

Har nästan precis kommit hem efter en lång promenad med Ernst, lilleman fick vara hemma.
Denna helgen har nog varit den mest intensiva på länge. I fredax var det ju brännboll, som vi vann, tjohoo. Efter att vi spelat klart o myggen nästan ätit upp oss begav vi oss hem till I-M för lite make o tragg o några cider. Sen stack vi ner till R.H men det var inget för mig o systra min o sen hade man ju jobbet i bakhuvudet så att man orkar upp o börja kl 7. Sen var det ju bara till att gå till jobbet dagen därpå o se glad ut men med påsar under ögonen stora som sopsäckar. Flexade en timme i går eftermiddag för att sen bege sig till nästa partaj. M fyllde 41 igår o det firade de ute i Njura så först gick vi äventyrsrunda och sen blev det grillat mmmm sååå gott grillat Dea!!!
Sen idag var det bara till att ställa sig upp från sängen när klockan ringde kl 05.40. En ny dag på jobbet men denna dagen var extremt seg, för det första har jag sån grym träningsvärk sedan i Fredax o sen redan ont i axel o rygg sedan innan så jag var mycket sleden när jag kom hem, tog vovvarna o la mig på soffan sen sov vi i 2 timmar men e fortfarande trött. En dag till imorgon på jobbet men slutar kl 13.30 så det e inte så farligt.
Anton o hans underbara tröja:-)
Brännbollsgänget Systra & jag


-------------------------------------------------------------


Panelhönerna
Grabbsen
Födelsegrisen & jag

Inga kommentarer: