Borta bra men hemma Bäst.....

17 dec. 2011

Jullov med Plutten

God kväll alla sötisar!!
Nu har jag jobbat klart för i kväll och imorgon är min sista dag sen har jag och Helmer "jullov" i tre veckor!!
På julafton blir H 19 månader och nu har allt bara satt fart, utvecklingen går så fort att man knappt hinner med.
Han springer runt här hemma med en skruvdragare som han har fått av sin pappas kompis och den kan man använda som pistol oxå, han säger pang sen slänger han sig på golvet ...hemskt jag vet men det är nästan som om alla killar har det i sig lixom.

Här fattar han grejen, så gör ju pappa..
H älskar telefoner, han springer runt och "pratar" och asgarvar
Han älskar även speglen i hallen, där kan han stå länge och pussa sig själv och göra roliga grimaser...
Som sagt nu går det fort och jag bara älskar alla framsteg men nu kommer även lite prövningar både för oss och honom.
Jag bara älskar mitt liv som mamma

Nattinatti och på återseende -MLE-

1 kommentar:

Anonym sa...

vad FIN han är! Harry älskar också skruvdragaren, det är den bästa leksaken han vet =)