Borta bra men hemma Bäst.....

22 nov. 2011

28 år


Jaha nu har man fyllt hela 28 år och ångesten blir bara större för 30.
Dagen har spenderats med mina 2 i stan och mys här hemma.

Jag blev uppvaktad med frukost på sängen och röda rosor när kl hade slagit tolv inatt.

J hade köpt ett id läppglans från H till sin mamma han vet vad hans fru vill ha. Han sj hade köpt MEXX parfymen Fresh, en underbar doft från en underbar man. Jag ska inte firas ed släkten från till helgen men ikväll har mam syster och mormor varit här och fikat så visst har man känt att det har varit födelsedag.

id Buxom Lip Gloss Plumper, det är ett glans som sticker lite på läpparna eftersom det gör att de blir lite fylligare. Det sitter länge och har även E och A-vitaminer.
Rekomenderas starkt, tack bästaste H för presenten !

Nu ska jag krypa i säng och närma mig 29 med en dag :-(

På återseende -MLE-

Inga kommentarer: