Borta bra men hemma Bäst.....

21 juni 2010

Måndag igen

Tiden går så fort och dagarna, vår lillbebbe är nu 4 veckor men det känns som om vi haft honom i evigheter.
Idag har jag varit på BVC och nu väger han över 4000 g, han växer så det knakar och jag undrar om det kan vara gammeldags mjölk jag har i mina tuder!! =)

Midsommarveckan är här men var är solen, den har varit framme lite här idag men regnet vill gärna komma före och det gillas inte. Började luka baksidan men fick gå in pga det förbenade regnet.
Midsommar ska firas med fina människor, bara en backe upp så det är toppen när man har en liten som vi =)

Man vill bara pussa denna underbara pussmun!! eller vad säger du mormor!?=)
En skyddande "storebror" som alltid vakar vid Helmers sida
Vi mammor i föräldrargruppen träffades i fredags på fika och tragg, mycket mysigt vill jag lova. En mamma och ett barn fattades men det tar vi igen nästa gång!

Nu ska jag slänga in bakpotatisen i ugnen och ha en underbar kväll tillsammans med min lilla familj, kärlek....

På återseende -MLE-

3 kommentarer:

Anonym sa...

Har hundarna visat någon avundsjuka sen Helmer kom eller de är bara beskyddande? Han är otroligt söt och liten!

mio sa...

Ja visst är det magiskt att vara mamma. Han är väldigt lik sin far tycker jag av det jag sett här på bloggen. Och tiden går alldeles för fort, igår döptes min lille villervalle så idag är jag helt slut! men det gör inget ;0)

MLE sa...

Elin- nej de visar ingen avundsjuka det går toppen, jag var lite nervös för det men det går finfint.
Maria- Ja många säger att han är lik far sin =).