Borta bra men hemma Bäst.....

16 dec. 2009

Jag lever

Oj tiden springer ju iväg och det är över 1 vecka sedan jag skrev sist. Finns ju förklaringar till detta, jo att julen snart är här. Varit mycket julklappsköp och dyl.

Lilla Pyret har verkligen fått ett eget litet liv där inne i sin koja. Spark och hickningar och håller igång mest hela tiden men ingen är gladare än jag, detta är ju underbart.
På måndag är det dax för ultraljud och detta har jag verkligen längtat efter och vilken julklapp det blir oxå!
Idag är det ledig dag men ett litet möte i em så det blir lugnt för mig och jag ska bara njuta av tillvaron idag.
Hoppas alla får en fin onsdag....

På återseende -MLE-

2 kommentarer:

♥Ida♥ sa...

Va härligt med UL.. Skall ni ta reda på vad för kön det är.? Hoppas ni får den snälla UL-tjejen vi hade med. Vi fick rätt många UL bilder med hem. =)

MLE sa...

Hejhej ida
Nej vi vill inte veta vad det är för kön, tycker det är hela grejen liksom. Ja jag hoppas att det går bra Längtar!