Borta bra men hemma Bäst.....

14 juli 2009

Stor renovering IGEN

Här hemma är det total kaos men det kan man inte säga högt för då är man otacksam hehe, skämt åt sidan men faktiskt håller jag på att bli knäpp av detta. Jag vet att allt har ett slut men att leva i stora renoveringar är inte min grej helt enkelt, fattar inte varför vi helt plötsligt slutade att prata om att bygga nytt? Vart tog den diskussionen vägen??? Nej här ska jag bo det blir toppen när det är färdigt.
Tackar gudarna att man har en händig karl i huset och en snabb en oxå, ngn som vill köpa?? :-)


Byggare Bob på G, visst har vår lampa stil??

På återseende -MLE-

2 kommentarer:

Emma sa...

gillar att ljus lyktan hänger kvar, blir ju liksom snyggare på bilderna då!

Lotta sa...

Lika snygg som min på altanen... Femte året i rad!!!